FAQ
Postup je velmi jednoduchý. U produktu, který se vám líbí, si zvolte dostupnou velikost a počet kusů. Následně přejděte do pokladny, vyplňte své osobní údaje a zvolte způsob dodání. Abyste objednávku mohli potvrdit, zaškrtněte políčko, že jste si přečetli a souhlasíte se Všeobecnými obchodními podmínkami a dokončete objednávku. Následně obdržíte potvrzující mail s číslem objednávky.
Na e-shopu cubeshop.cz můžete svou objednávku zaplatit těmito způsoby při různých typech doručení následovně:
I. DORUČENÍ KURÝREM:
dobírka v hotovosti
platba online přímo na stránce v procesu objednávky
II. DORUČENÍ NA VÝDEJNÉ MÍSTO nebo na PRODEJNU:
platba kartou v platebním terminálu
platba v hotovosti
platba online přímo na stránce v procesu objednávky
Platbu na fakturu nepovolujeme, ale ve speciálních případech můžete kontaktovat náš zákaznický servis, kde s Vámi rádi probereme možnosti.
Doprava je u nás vždy zdarma.
V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace o odeslání a bude Vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit zde: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
V případě že Vás kurýr nezastihne na adrese, bude Vaše zásilka uložena na nejbližším výdejním místě.
Pokud jste si v procesu objednávky zvolili doručení na prodejnu, odběrné nebo výdejní místo, o možnosti vyzvednutí zboží Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. Následně si můžete zboží převzít na vybraném místě, kde Vás počká následujících 3-5 dní.
V případě nedoručení, ztráty zásilky můžete kontaktovat Zásilkovnu.
Věci, které vracíte, musí být v původním stavu, nenošené, v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce. Přibalte i originální fakturu nebo její kopii. Vyplňte na stránce elektronický Formulář pro výměnu/vrácení zboží nebo Reklamační formulář, který naleznete v patičce naší stránky cubeshop.cz. Odešlete ho a my ho u sebe zaevidujeme. V případě volby vyzvednutí zásilky kurýrem na váš pokyn jej zajistíme, přičemž ji vyzvedne během 2-3 pracovních dnů. V tomto případě distribuční náklady neplatíte.
Adresa pro vrácení/reklamaci zboží:
DENIM retail s.r.o.,
Prešovská 45
821 01 Bratislava
Slovensko
+421 917 822 624
Částka vám bude připsána na účet do 14 dnů od momentu, kdy obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží. Peníze vám budou vráceny bankovním převodem na bankovní účet, který jste zadali ve formuláři na Vrácení/Výměnu zboží.
Našich zákazníků si velmi vážíme a snažíme se dosáhnout 100% zákaznického servisu. Proto za dopravu při objednání kurýra z naší strany při vrácení/reklamování zboží neplatíte. Expediční poplatky hradíme v plné výši my.