FAQ

Postup je velmi jednoduchý. U produktu, který se vám líbí, si zvolte dostupnou velikost a počet kusů. Následně přejděte do pokladny, vyplňte své osobní údaje a zvolte způsob dodání. Abyste objednávku mohli potvrdit, zaškrtněte políčko, že jste si přečetli a souhlasíte se Všeobecnými obchodními podmínkami a dokončete objednávku. Následně obdržíte potvrzující mail s číslem objednávky.

Na e-shopu cubeshop.cz můžete svou objednávku zaplatit těmito způsoby při různých typech doručení následovně:

I. DORUČENÍ KURÝREM a NA VÝDEJNÉ MÍSTO:
platba online přímo na stránce v procesu objednávky

II. DORUČENÍ na PRODEJNU:

platba kartou v platebním terminálu
platba v hotovosti
platba online přímo na stránce v procesu objednávky
Platbu na fakturu nepovolujeme, ale ve speciálních případech můžete kontaktovat náš zákaznický servis, kde s Vámi rádi probereme možnosti.

Doprava zdarma na všechny objednávky nad 100 €!

Přesáhne-li hodnota vaší objednávky 100 €, automaticky vám nebudeme účtovat dopravu. 
Pokud vaše objednávka nepřesáhne hodnotu 100 €, bude vám účtován poplatek 3,50 € za dopravu.

Doprava zdarma při registraci!

Našim registrovaným zákazníkům nabízíme dopravu zdarma při jakékoli výši 

V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na email doručeny informace o odeslání a bude Vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit zde: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search

 

Samozřejmě. Po převzetí balíku Vám přepravce zašle e-mail se sledovacím číslem balíku a údaji o plánovaném doručení.

Prostřednictvím tohoto e-mailu si umíte upravit čas a místo doručení.

V případě dalších požadavků ohledně doručování zásilky můžete kontaktovat přímo zvoleného přepravce Zásilkovnu na [email protected].

Pokud jste si v procesu objednávky zvolili doručení na prodejnu,  o možnosti vyzvednutí zboží Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. Následně si můžete zboží převzít na vybraném místě, kde Vás počká následujících 5 dní

V případě nedoručení, ztráty zásilky můžete kontaktovat Zásilkovnu.

Věci, které vracíte, musí být v původním stavu, nenošené, v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce. Přibalte i originální fakturu nebo její kopii. Vyplňte na stránce elektronický Formulář pro výměnu/vrácení zboží nebo Reklamační formulář, který naleznete v patičce naší stránky cubeshop.cz. Odešlete ho a my ho u sebe zaevidujeme.

Adresa pro vrácení/reklamaci zboží:

UNITY THREADS s.r.o.,

Prešovská 45

821 01 Bratislava

Slovensko

+421 917 822 624

 

Částka vám bude připsána na účet do 14 dnů od momentu, kdy obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží. Peníze vám budou vráceny bankovním převodem na bankovní účet, který jste zadali ve formuláři na Vrácení/Výměnu zboží.

Předvolby cookies

  • Vaše soukromí
  • Nezbytné cookies
  • Výkonnostní cookies
  • Funkční cookies
  • Marketingové cookies
  • Uživatelská data
  • Personalizovaná reklama